Zimsko usposabljanje: Tehnika reševanja, Pesek

Kot je že zadnje čase navada, je naše reševalce 9.3.2024 tudi tokrat pričakalo zimsko pohorsko jutro, kot nalašč naročeno, da pripravi ustrezno-realne razmere za zimski del usposabljanja reševalnih tehnik GRS-ja. Dogovorjen zbor in pozdrav je bil pred GRS kočo na Pesku, kjer so nas ob osmi uri pričakali gostoljubni trenutni…

Vaja reševanja iz sedežnice Trije Kralji, Pohorje

Na ponedeljkovo popoldne 11. 12. smo reševalci GRS Maribor izvedli še zadnjo letošnjo vajo reševanja iz sedežnice, ta služi upravitelju smučišča kot del obveznega načrta reševanja, reševalcem GRS pa omogoča simulacijo realne reševalne vaje ujetih potnikov. Vaja in spuščanje is stebra je tokrat potekala iz povsem nove sedežnice na smučišču…

Trening-vaja pripravnikov GRS Maribor

Na sveže, že skoraj zimsko sobotno jutro 25. 11. 2023, sta se pred picerijo Vagon v Mislinji pripeljala dva društvena vozila GRS Maribor, tokrat v izključno pripravniško-izobraževalne namene, saj smo pripravili trening-vajo za naše statusno najmlajše pripravnike, ki jih po treh letih staža in vpijanja znanja, čakajo izpiti za gorskega…

Vaja reševanja s sedežnice na Pohorju, Areh

Kljub vonju mošta iz doline je dan GRS Maribor bil obarvan drugače, na sobotno jutro 11.11.2023, nas je namreč na Arehu pričakala prava prva zimska idila oz. snežni metež, priklicali smo si ustrezno vreme za izvedbo načrtovane reševalne vaje iz zaustavljene, na novo zgrajene, sedežnice. Pred Ruško kočo se nas…

Reševalno-taktična vaja delovne nezgode v gozdu

Tudi naši reševalci so bili povabljeni k soudeležbi reševalno-taktične vaje na Planeškem vrhu v Slovenj Gradcu, kjer so v gasilski zvezi Mislinjske doline s pomočjo Gorske reševalne službe, načrtovano pripravili realen scenarij delovne nezgode v gozdu, pri katerem je gozdar pod eni izmed podirajočih se dreves, ostal nesrečno ukleščen ter…

Kondicijski vikend na Pesku

Na dan 09. 09. 2023 se je za člane GRS Maribor odvil kondicijski vikend, katerega smo na sveže, vendar sončno pohorsko jutro, pričeli s toplim čajem ter z obnovitvenim tečajem prve pomoči v dveh skupinah, kjer smo osvežili temeljne postopke oživljanja, ki so nepogrešljivi del znanja vseh gorskih reševalcev. Nadaljevali…

Letni tečaj Pruh

Leto je naokoli in potrebno se je pripraviti na gorniško sezono. Danes smo tako izvedli letni tečaj reševalne tehnike v plezališču Pruh. Ob 8. uri smo pričeli z uvodnim nagovorom inštruktorjev, kateri so predstavili potek tečaja ter nas seznanili z novostmi. Sledila je razdelitev v 3 skupine ter odhod na…

Zimski tečaj Pesek

Danes smo na Pesku v idealnih zimskih razmerah izpeljali zimski tečaj. Zbor reševalcev je bil od 8 ure dalje, ob 9 uri pa smo že bili na deloviščih. Naše znanje smo izpopolnili na tematikah tovariška pomoč, sidrišča v snegu, štafetni spust ter snežni prerez. Zaključek tečaja je bil ob 14…

Vaja reševanja iz sedežnice Pisker

Danes 19. 11. smo se odpravili proti smučišču Pisker, kjer smo izvedli vajo reševanja iz sedežnice. Za pristen scenarij je poskrbela gosta megla, manjkale pa niso niti snežinke. Na začetku nam je bila predstavljena sama sedežnica ter kako pravilno pristopiti do ujetih oseb. Sledil je praktični del, kjer smo se…

Vaja reševanje iz sedežnice Mislinja

Dne 8. 11. smo se v popoldanskih urah odpravili na vajo reševanja iz sedežnice Mislinje. Vsi udeleženci vaje smo izvedli manever reševanja. Ker nismo imeli drugi ponesrečencev, smo jih zaigrali kar sami. Vaja je potekala vse do teme za tem pa je sledila še analiza. Nekaj utrinkov iz vaje.